X

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

Prachtige biologisch afbreekbare serviezen en heel veel hippe FairTrade & Eco producten. Zo maak je ieder feestje heel gemakkelijk superleuk en duurzaam!

0

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

De bestelling:
Je bestelling komt bij ons binnen zodra je op de “Bestelling plaatsen” knop hebt gedrukt en de betaling hebt voldaan. Als alles goed is ingevuld ontvang je direct een bevestiging van je bestelling per mail. Mocht je na ca. 30 minuten geen mail van ons ontvangen hebben, neem dan even contact met ons op. Waarschijnlijk is er dan iets niet goed gegaan, of is je e-mail adres niet goed ingevuld. Dit kan ook iets te maken hebben met de cookie instelling van je browser, kijk dit eventueel even na.
Na ontvangst van je bestelling en betaling zal GreenPicnic direct je bestelling gaan verwerken.
Let op: het minimum orderbedrag voor een bestelling is €14,95. Bestellen onder dit  bedrag is niet mogelijk. Dit is niet alleen uit duurzaamheid standpunt, maar ook omdat we de verzendkosten zo laag mogelijk willen houden. Bij kleine bestellingen zijn de kosten voor ons dan te hoog en dan niet rendabel. 

We proberen iedere bestelling te verpakken in een zo klein mogelijke doos zodat we zo min mogelijk materiaal hoeven te gebruiken. Al ons verpakkingsmateriaal is van milieuvriendelijk en biologisch afbreekbaar materiaal. De verpakkingschips zijn bijvoorbeeld van mais gemaakt, ze lossen op als ze in contact met water komen. Tevens recyclen we het verpakkingsmateriaal dat we van onze leveranciers krijgen, alles om zo min mogelijk materialen te verspillen. Het kan dus gebeuren dat je je bestelling in een hergebruikte verpakking ontvangt, deze kan dan ook van minder duurzaam materiaal zijn gemaakt.
Pakbonnen, facturen, visitekaartjes e.d. worden gemaakt van gerecycled papier of gemaakt van landbouwafval.

Verzendkosten:
De kosten voor pakketbezorging binnen Nederland zijn € 5,95 per bestelling. Bij een bestelling van meer dan € 69,00 hoef je geen verzendkosten meer te betalen.
Voor verzendingen naar België en Duitsland wordt € 7,95 verzendkosten berekend. Bij bestellingen uit deze landen boven €99,00 vervallen de verzendkosten.
Voor verzendingen naar Frankrijk, Luxemburg en Oostenrijk zijn de verzendkosten € 15,00. Bij retourzendingen niet vanuit Nederland worden verzendkosten niet automatisch vergoed.

Het is ook mogelijk je bestelling op afpraak bij ons op te komen halen in onze winkel in Schoonhoven. Deze keuzemogelijkheid vind je in het bestelformulier, de verzendkosten vervallen dan uiteraard. Zodra je bestelling klaarstaat, nemen we contact met je op wanneer en waar je je pakket kunt komen halen.

Betalen:
Je kunt bij GreenPicnic betalen met IDEAL via Triodos Bank, ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank en van Lanschot. Ook is er de mogelijkheid te betalen via MisterCash/Bancontant, PayPal, CreditCard.
Bij Ideal en MisterCash/Bancontant nemen wij alle kosten voor onze rekening. Voor PayPal en de CreditCards worden aan ons veel hogere kosten doorberekend. Aangezien we als klein bedrijf de prijzen zo aantrekkelijk mogelijk voor de klant willen houden berekenen we voor Paypal en Credit Cards een deel van de kosten aan de klant door.

Mocht je met het betalen tegen problemen aanlopen kan het soms helpen het via een andere browser te proberen (InternetExplorer, Google, Mozilla Firefox etc.). Neem anders contact met ons op via info@greenpicnic.nl of 0182-880783.

Bezorging:
Onze bestellingen worden bezorgt door DPD en PostNL. We doen ons best je bestelling tussen 1-3 dagen bij je te laten bezorgen. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat iets niet op voorraad is en niet snel bij ons binnen kan zijn, we nemen in dat geval altijd even contact met je op.
Je kunt met de track en trace code die je van ons per mail ontvangt je bestelling volgen.

Mocht je er bezwaar tegen hebben dat je pakketje bij de buren wordt bezorgt als je niet thuis bent, kun je dit in de ruimte voor opmerkingen bij je bestelling vermelden. Wij geven dit dan door aan de bezorger.
Als je pakket niet bezorgd kan worden, wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haal je het daar niet op, dan moeten we helaas het bedrag voor de retourkosten in rekening brengen. Zodra het pakket terug is bij ons, wordt je bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd. Dit geldt ook als je het pakket weigert bij de deur. Als je hierover nog vragen hebt, laat het gerust weten!’

Retouren of ruilen:
Mocht het zo zijn dat een product niet helemaal aan je verwachting voldoet, kun je deze zoals onderstaand binnen 14 dagen aan ons retourneren. Je dient wel eerst contact met ons op te nemen, zoals op het retourformulier vermeld staat.
  • De ongebruikte artikelen dienen in de originele verpakking, voorzien van een ingevuld retourformulier (ontvang je bij je orderbevestiging), naar ons geretourneerd te worden.
  • Sluit ook een kopie pakbon/factuur in
  • Breng het retourpakket naar een PostNL afgiftepunt en zorg voor voldoende frankering. Bewaar de track en trace code goed tot je een ontvangstbevestiging van ons krijgt.
  • Wanneer het product in goede staat bij ons is aangekomen wordt het aankoopbedrag op je rekening teruggestort.
  • Mocht na retour het orderbedrag onder het franco bedrag komen dan worden de verzendkosten alsnog berekend 
  • Verzorgingsproducten en levensmiddelen kunnen om hygiënische reden niet worden geretourneerd.
  • Let op: retourzendingen waarvan de verzendkosten niet zijn betaald worden geweigerd.
  • Voor speciale bestellingen, zoals met eigen bedrukkingen of grote aantallen van eenzelfde product, geldt geen recht van retour. Of hierover moeten vooraf afspraken zijn gemaakt.

Klachten:
Heeft u klachten over Greenpicnic, onze website of onze producten? Neem contact met ons op via info@greenpicnic.nl, dan doen we ons uiterste best het probleem op te lossen.


Webwinkelkeur lid
Greenpicnic is aangesloten en dus goedgekeurd door Webwinkelkeur. Je kunt dit eventueel controleren op de website van Webwinkelkeur: www.webwinkelkeur.nl/consument
Het WebwinkelKeur staat voor betrouwbare klantvriendelijke webwinkels. De leden voldoen aan de belangrijkste Nederlandse wetgeving, hun identiteit is gecontroleerd en het staat iedere klant vrij een klantbeoordeling te plaatsen welke onafhankelijk gemodereerd worden door WebwinkelKeur. Bij geschillen kunt u gebruik maken van geschilbemiddeling of een bindende uitspraak door GeschilOnline.

Bij webwinkels met het WebwinkelKeur weet u dat:
  • De identiteit van de webwinkel gecontroleerd is
  • De webwinkel voldoet aan en getoetst is op de belangrijkste Nederlandse wetgeving
  • De webwinkel meerdere manieren biedt om contact op te nemen
  • Klantbeoordelingen onafhankelijk geplaatst kunnen worden
  • De webwinkels algemene voorwaarden en een privacy statement  duidelijk beschikbaar stellen
  • Je bij WebwinkelKeur terecht kunt voor geschilbemiddeling
  • Je via Webwinkelkeur terecht kunt voor een bindende uitspraak