" />
nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Foto

De bestelling:
Je bestelling komt bij ons binnen zodra je op de “Bestelling plaatsen” knop hebt gedrukt en de betaling hebt voldaan. Als alles goed is ingevuld ontvang je direct een bevestiging van je bestelling per mail. Mocht je na een minuut of 5 geen mail van ons ontvangen hebben, neem dan even contact met ons op. Waarschijnlijk is er dan iets niet goed gegaan. Dit kan eventueel iets te maken hebben met de cookie instelling van je browser, kijk dit eventueel even na.
Na ontvangst van je bestelling en betaling zal GreenPicnic direct je bestelling gaan verwerken.

We proberen iedere bestelling te verpakken in een zo klein mogelijke doos zodat we zo min mogelijk materiaal hoeven te gebruiken. Al ons verpakkingsmateriaal is van milieuvriendelijk en biologisch afbreekbaar materiaal. De verpakkingschips zijn bijvoorbeeld van mais gemaakt, ze lossen op als ze in contact met water komen. Tevens recyclen we het verpakkingsmateriaal dat we van onze leveranciers krijgen, alles om zo min mogelijk materialen te verspillen. Het kan dus gebeuren dat je je bestelling in een hergebruikte verpakking ontvangt, deze kan dan ook van minder duurzaam materiaal zijn gemaakt.
Pakbonnen, facturen, visitekaartjes e.d. worden gemaakt van gerecycled of suikerriet papier.


Verzendkosten:
De kosten voor pakketbezorging binnen Nederland zijn € 4,95 per bestelling. Voor kleinere artikelen die in een brievenbuspakket kunnen, zoals de opvouwbare tassen en slingers, gelden lagere verzendkosten namelijk € 3,45. Dit zie je vanzelf als je een product in je winkelwagen doet.
Bij een bestelling van meer dan € 69,00 hoef je geen verzendkosten meer te betalen.
Voor verzendingen naar België en Duitsland wordt € 8,95 verzendkosten berekend. Bij bestellingen uit deze landen boven €99,00 vervallen de verzendkosten.


Het is ook mogelijk je bestelling op afpraak bij ons op te komen halen in Schoonhoven. Deze keuze mogelijkheid vind je in het bestelformulier, de verzendkosten vervallen dan uiteraard. Zodra je bestelling klaar staat, nemen we contact met je op wanneer en waar je je pakket kunt komen halen.

Betalen:
Je kunt bij GreenPicnic betalen met IDEAL via Triodos Bank, ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank en van Lanschot. Ook is er de mogelijkheid te betalen via MisterCash, PayPal, CreditCard.
Bij Ideal en MisterCash nemen wij alle kosten voor onze rekening. Voor PayPal en de CreditCards worden aan ons veel hogere kosten doorberekend. Aangezien we als klein bedrijf de prijzen zo aantrekkelijk mogelijk voor de klant willen houden berekenen we voor Paypal en Credit Cards een deel van de kosten aan de klant door.

Mocht je met het betalen tegen problemen aanlopen kan het soms helpen het via een andere browser te proberen (InternetExploren, Google, Mozilla Firefox etc.). Neem anders contact met ons op via info@greenpicnic.nl of 06-55050111.


Bezorging:
Onze bestellingen worden bezorgt door PostNL. We doen ons best je bestelling tussen 1-3 dagen bij je te laten bezorgen. In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat iets niet op voorraad is en niet snel bij ons binnen kan zijn, we nemen in dat geval altijd even contact met je op.
Je kunt met de track en trace code die je van ons per mail ontvangt je bestelling volgen.

Mocht je er bezwaar tegen hebben dat je pakketje bij de buren wordt bezorgt als je niet thuis bent, kun je dit in de ruimte voor opmerkingen bij je bestelling vermelden. Wij geven dit dan door aan de bezorger.

Retouren of ruilen:
Mocht het zo zijn dat een product niet helemaal aan je verwachting voldoet, kun je deze zoals onderstaand binnen 14 dagen aan ons retourneren. Je dient wel eerst contact met ons op te nemen, zoals op het retourformulier vermeld staat.

  • De ongebruikte artikelen dienen in de originele verpakking, voorzien van een ingevuld retourformulier (ontvang je bij je orderbevestiging) naar ons geretourneerd te worden.
  • Sluit ook een kopie pakbon/factuur in
  • Breng het retourpakket naar een PostNL afgiftepunt en zorg voor voldoende frankering. Bewaar de track en trace code goed tot je een ontvangstbevestiging van ons krijgt.
  • Wanneer het product in goede staat bij ons is aangekomen wordt het aankoopbedrag op je rekening teruggestort.
  • Let op: retourzendingen waarvan de verzendkosten niet zijn betaald worden geweigerd.